onsdag 15. oktober 2008

Rosa kveld

Lysten til å blogge er sterkt til stede i kveld, men kreativiteten lider nok av at jeg er litt trøtt. Men jeg har knipsa noen bilder i stua. Og i kveld preges bildene av rosa og lillatoner. Under ser dere hekleprosjektet mitt. Et enkelt sjal, som går raskt å lage. Sånt liker jeg!
Takk til dere som kom med tips angående eplene våre. Vi prøvde oss på å lage saft og tok vare på restene også. De tror jeg blir kjempegode å ha i eplekake eller muffins kanskje? Storebror tok eplefadesen med fatning og syns det var okay med eplesaft. Men begeistret var han ikke! Nå må jeg vente til neste år med å plukke epler til klassen, kommenterte han tørt.
God natt ~ ses i morgen!


2 kommentarer:

Ingunn sa...

Det sjalet du lager var utrolig fint da!!Dyktig du er!

Vår lille hage sa...

Utrolig flott sjal ! Nydelige farger !

Klem Simmas Hus