torsdag 23. oktober 2008

Reflekspoliti


Jeg vil herved påta meg rollen som reflekspoliti. Det er så viktig å kle seg sånn at man blir sett nå som det er som mørkest. Svart asfalt, mørke kvelder og her jeg bor; kombinert med regn på bilruta, så ser man rett og slett ikke folk som ikke har refleks. Selv trasker jeg rundt med en svær refleksvest som absolutt ikke er kledelig, men jeg synes, og det er det viktige. Min store skrekker å kjøre ned noen usynlige fotgjengere, og dem er det altfor mange av. Så folkens, BRUK REFLEKS!
Dette har jo overhode ingenting med interiør å gjøre,
MEN det er viktig å huske på for oss også. :-)
(Bilder fra Refleksprofil.no)

6 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Kjempebra :) Kunne ikke vært mer enig.

Torilpia sa...

Viktig - viktig .. refleks er et must når det er mørkt .. jo mer - jo bedre.

Takk for påminnelsen .. klem!

elisabeth sa...

Enig med du, og skriker på ungene hvis de prøver seg uten!!! her er det svart, og smale veier, så jeg heier på refleks;)

God helg til deg!

Linn fra Solheim sa...

Hei!
Så artig at jeg kom innom bloggen din idag, jeg er fra Mo i Rana selv, flytta derfra for over 3 år siden. Har ikke sett noen andre bloggere derfra, men noen er det nok. Det var bare litt artig!

God helg fra Linn.

Synnøve sa...

Enig med deg.Refleks er viktig for store og små. Og får våre 4beinte.
Den fela du har sånn ei hadde mine foreldre også.
Ha en fin kveld

[ barn i heimen ] sa...

Meget bra tiltak!! Det er så farlig å gå ut uten refleks nå... Men føler ikke alle er like flinke til å se viktigheten!

-C