torsdag 9. oktober 2008

Kjøkkenbilder og turplanlegging

Måtte bare ta noen bilder på kjøkkenet i kveld og få ut et nytt bloggeinnlegg. Det er så lenge siden sist! Og noe nytt bloggeinnlegg blir det neppe på ei god stund heller, for til helga tar jeg med meg to venninner på villmarkstur. Vi skal gå i fjellet og ligge på fjellhytta vår. Ei helg uten strøm og innlagt vann er ikke hverdagskost, men vi har så godt av det! Det er ingenting som er mer avslappende enn noen dager i naturen. Man blir renset i hodet på en måte.
Kakao, vin, sjokolade, ullklær, lue... lista over ting som skal pakkes er lang, så nå må jeg komme meg i gang med pakking fort som bare det. Og værmeldinga? Skikkelig drittvær! Så mulig det blir mer kos i peisvarmen, enn fotturer til utsiktspunktene jeg hadde tenkt å vise jentene...







3 kommentarer:

Solveig sa...

Kjempe fine bilder:)
Lekkert og lyst kjøkken du har!

God tur på hytta, det er kos med slike primitive turer! Så setter man enda mer pris på hvordan man har det hjemme;)

Torilpia sa...

Hei sann .. da er vel du ute i villmarken og koser deg .. :o)

Så flott kjøkken du har .. er det alltid sååå ryddig???
Skjønner ikke hvor alle tingene jeg har kommer fra jeg .. *sukk*

Klem fra meg!

Anka sa...

En villmarks tur, det hørtes herlig ut. Om det ikke ble så mye utendørs er ikke peiskos og vin å fornekte heller...:-D
Fint kjøkken du har;)