mandag 22. september 2008

Soverom

Nå som Lillemor har flyttet på eget rom, var det på tide å rydde og pynte litt på vårt soverom. Vi pussa opp rommet for et par år siden. Etter å ha bodd i ei trang leilighet der vårt rom ble brukt også til bod og kontor, var mitt høyeste ønske å få et lyst, ryddig og minimalistisk soverom. Ikke støv, ikke stabler av ting og tang og ikke spraglete tapet. Rommet vårt ble akkurat slik, men nå hadde jeg lyst til å bringe inn litt farger. Brunt og lyseblått er så behagelige farger og mine favoritter akkurat nå.
I sommer var jeg på venninnetur i Amsterdam. Van Gogh-museet var selvsagt et av målene. Jeg falt for det lyseblå maleriet og måtte kjøpe med meg en plakat. Den overlevde sånn nogenlunde reisa hjem og har nå fått glass og ramme og plass over senga vår.


4 kommentarer:

Guro sa...

Så mange vakre blåfarger du har!

silje-sin sa...

For et nydelig og delikat soverom! Er helt enig i at det er best å ha det ryddig og ikke for fullt på soverommet. Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Jeg ønsker deg en flott helg! klem fra silje.

liven sa...

Nydelige farger!!
Tror nok at jeg hadde sovet godt her :o)

AnKa sa...

En kjempefin blogg du har, første gang jeg er inne på besøk hos deg. For et drømmesoverom dere har fått dere. Og så kult at du tar bilder av 'rotet', du er bare digg:-)
Håper det er greit at jeg linker til deg.
Ønsker deg ei fin uke.