fredag 29. august 2008

Helg!

Fredags ettermiddager er herlige! Vi starta helga med å krølle oss opp i sofaen, hele familien, og spiste pizza. Deretter tok vi to voksne fatt på et lenge utsatt prosjekt:Prosjekt barnerom. Lillemor sover fortsatt på vårt rom. Hun våkner med en gang vi kommer inn på rommet og krever å ligge mellom oss. Det medfører at ingen av oss får sove godt. Og nå er det nok! Nå MÅ vi bare komme i gang. Nå kan det ikke utsettes flere ganger.
Grunnen til utsettelsene, er vel egentlig latskap. Rommet er fram til i dag i bruk som bod. Det er stapp fullt av ting og tang som vi har bruk for? Eller? Jeg vet ikke helt. Vi har hiva mye i dag. Noe til Fretex, noe i søpla. Noen klær skal lillemann bort gata arve, studienotatene mine skal pakkes i esker og settes opp på loftet. Det er mye å ta fatt i! (Se bildet under...)Men vi er godt i gang, nå. I løpet av morgendagen håper jeg vi har fått malt første strøk på veggene. Det har min kjære lovet å ta seg av. Jeg har meldt meg frivillig til å gjøre resten. Å, jeg gleder meg så! Jeg gikk litt bananas på Kid på torsdag. Så mye fint i rosa! Hadde egentlig tenkt å sy selv, men jeg fant drømmegardinene, i tillegg til sengehimmel verdig en prinsesse, noen puter etc. Gleder meg veldig til rommet står ferdig. Og jeg gleder meg veldig til at lillemor skal flytte inn. Jeg håper og tror hun blir fornøyd!

To be continued...

Ingen kommentarer: