lørdag 17. januar 2009

Så herlig med helg!


Kanskje ikke helgevasken er tatt helt etter oppskriften...


Men jeg har tulipaner på kjøkkenbordet, og det skaper helgefølelse i massevis!



En stor, herlig bukett!


Og jeg har nye tekrus! Hipp hurra!


Blir glad av fargen!


Fruktfatet er fyllt opp. Det lukter appelsin. Mmmm.....
Og det lukter nybakte boller. Må bo en skikkelig husmor her i huset! ;-)


Og nå skal jeg blogge litt. Se på andre helgepyntede hus og legge ut bilder fra mitt eget. Nå er er jeg så lykkelig som jeg kan bli! Og snart skal vi på fest med gode venner. :-)

God helg!

9 kommentarer:

Jorunn sa...

Dette var jo riktig koselig! Nydelig farge på tulipanene :0) Nybakte boller... mmmm! Ha en hyggelig kveld med venner!!

Bakketun sa...

Koselig :) Kan nesten kjenne lukten av bollene helt hit! Nydelig farge både på tulipanene og krusene. Kos dere i kveld!

Klem, Christel

Julies sa...

Så koselig da .
Jeg støtter absolutt uttalelsen om fargen på krusene dine !

Håper festen blir vellykket og at søndagen blir god.... likevel..

Anka sa...

Ser det er mange bloggere som har hadlet inn nyelige blomster etter jul. Det pynter virkelig opp:-D Håper du har hatt en fin helg.

Sologbolig sa...

Tulipaner er bare så fine. Eg kjøpte meg noen kvite til helga, men sto sto mye kortere enn vanlig. Håper du hadde det koselig på festen. Ha ein fin kveld !

Anonym sa...

Ja det er koslig med helg=) det så kjempekoselig ut med tulipaner og bolle=) og kjempe fine kopper=)
ønsker deg ei fin uke! =)
håper det er greit at jeg linker til bloggen din..=)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Håper helgen ble like koselig som den ser ut til på bildene. Boller får jeg alltid lyst til å bake når jeg ser de rundt på bloggene, tror jammen det skal være et mål for denne uken!
Ha det godt, så blogges vi.
Klem

Torilpia sa...

Koselig innlegg :o)

Tror jeg må se etter tulipaner i morgen jeg også ..

Ha ei flott uke - klem!

Bo med Lena sa...

Hi..hi..godt observert. Jula vare helt til påske..gjør den ikke:))