fredag 16. januar 2009

På oppfordring...

...fra Smineset (og fordi jeg ikke har så mye å blogge om/vise fram i dag), så svarer jeg på disse spørsmålene:
4 favorittprogram på TV:
Søndagsrevyen
Migrapolis
Åndenes makt
Greys anathomy
4 ting jeg gjorde i går:
Var på jobb
Kosa meg hjemme med familien
Rydda i gangen
Fyra i ovnen
4 ting jeg ser fram til:
Å synge Juleoratoriet
Å padle kajakk til sommeren
Kjærestehelg med mannen min, kanskje i Stockholm?
Å være sammen med mann og barn i helga. Det beste som finnes!
4 favorittrestauranter:
Vanskelig! Er glad i god mat, og gode matopplevelser kan jeg gjerne ha hjemme, hos venner, rundt bålet eller på stranda.
4 ting på min ønskeliste:
Etter at julegavene nettopp er åpna og jeg har fått nye ski i bursdagsgave, så er jeg ei veldig, veldig fornøyd dame! Men behagelige og lekre støvletter ønsker jeg meg alltid, wik og walsøe-vase, slankere midje og smykker mottas alltid med takk.

Ingen kommentarer: