onsdag 5. november 2008

Jeg liker orkidéer!




Og i kveld har jeg rydda plass til to nye i vinduskarmen i stua. Ellers skjer det lite nytt her. Dagene går, den ene etter den andre, og vi er opptatt med hverdagslige ting som foreldremøter, skitrening, korøving, middagslaging, leser bøker for ungene om kveldene, hjelper til med lekser, henter og bringer - og jeg syns vi får dagene til å henge sammen med på en fin måte. Det er viktig! Men mye tid til styling av huset er det nå ikke :-) Men i kveld altså; levende lys og orkidéer i stua. Jeg trives og kjenner at det er godt å være til!


3 kommentarer:

AnKa sa...

Orkidèer er min favoritt også, har bare 3 stk. Men det er så flott når de står i blomst, og så lenge de står i blomst å da:-)
Dagene går så utrolig kjapt mot jul nå.... døgent skulle ha hatt flere timer.
Ha en flott dag.

Cathrine sa...

Ja det går fort ett år...
Orkideer er kjempefine blomster,men mine har en tendens til å visne når de kommer inn her....

Klem

Anka sa...

Så mange blomster du har på orkideene dine. Har du noen tips? fikk to store orkideer i innflyttningsgave og vil klare å holde dem leeenge:) God kveld.