mandag 29. desember 2008

Jul i huset


Så kom endelig den rolige ettermiddagen med huset for meg selv ei lita stund! Vi har kosa oss så i jula! God mat, fine filmer, rent og ryddig hus, julesanger, godterier, gaver... Sukk :-) Mye familietreff, litt reising, - så nå kjente jeg at dety gjorde godt med en stille time for meg selv.


Vi venter gjester om halvannen time, men alt skal være klart, så jeg tror jeg kan sitte her å blogge ei lita stund med god samvittighet.

Tenkte egentlig å bare vise en liten bit av julehuset vårt. Mannen min vil ha rød jul og det har han fått. Julepynten vår har vi samla i mange år. Fryktelig lite er nytt, noe er arva, noe har vi med oss fra starten av samlivet vårt, noe har ungene laga. Slik blir det stemning og slik opplever vi ei fredfull jul.

God jul til dere alle!

1 kommentar:

Julies sa...

Ingenting er bedre enn ei lita og rolig stund for seg selv - særlig når man vet at det er bare midlertidig !
Kos deg videre !