onsdag 9. januar 2008

Januarblues

Det er alltid litt vemodig å pakke bort julepynten. Jeg er av dem som utsetter dette i lengste laget. I ettermiddag plukket jeg ned et par engler fra vinduet i stua, skiftet ut en rød hekleduk med en hvit linduk. Resten blir tatt litt etter litt. I morgen kveld er det venninnekveld hos meg og da tenkte jeg å legge på nye duker, slik at julefølelsen ikke er overveldende. Jeg innrømmer jo at jula definitivt er over for denne gang. Egentlig...

Legger ved noen bilder fra huset vårt, tatt i kveld mens sønnen spiser skive med hvitost og lillemor sover søtt i senga si. Gubben på kino - og jeg har det alldeles utmerket! :-)



Denne engelen skal få stå framme hele året!


Det ble litt tomt her i hjørnet nå som kurven med julestjerne forsvant. Må finne noe mer å pynte med. Noen forslag? Ikke noe julerødt igjen på kjøkkenhylla mi...


Ingen kommentarer: